Tema: Re: Paporinkit apie leidimus zuklei
Autorius: kaleda
Data: 2010-07-07 13:31:01
Del kainos - kazkada buvau rades AM kazkokius popierius inete, kur
kazkokia tai bala buvo nuomojama uz berds 5.60lt/metams

Toliau kitas pavyzdys - vaziavau i Sveicarija (gyvenviete prie Jonavos)
i viena jubilieju. Zinau kad yra bala - isimetu meskeres - o gal papuls
pazvejot.
Kur man suzinot, ar sita bala (kokie 2 hektarai gal) isnuomota ar ne ?

Gerai, kita syki sodybos seimininku gali paklausti, ir jie pasirupina
leidimais.

Arba va, klausimas profesoriams:

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=54.824253,+23.895478&daddr=54.824994,23.893375+to:54.824469,23.894631&hl=en&geocode=FT2NRAMdtp1sAQ;FSKQRAMdf5VsAQ;&mra=mi&mrcr=1&mrsp=2&sz=17&sll=54.824438,23.893665&sspn=0.006162,0.008347&ie=UTF8&t=h&z=17

Isnuomotas ar ne ?
Kur gauti leidimus ?
Pvz kokio sestadienio popiete spontaniskai sove mintis nuvaziuot.
Ka siulot daryt ?
Ieskoti internete kaip vadinasi tvenkinys? Kam jis isnuomotas ir t.t.?
O jei kitas tulas interneto namie neturi ?

Nereikia cia maivytis - py*vota tvarka ir viskas.

O esanti lentele prie prudo bent minimaliai sudrausmina.
Mazu maziausiai bent informuoja kad tvenkinys isnuomotas, ir kur galiu
gaut leidima.
Ir zinodamas, kad zvejoju "nevaldiskam" kita karta galiu ir pasiskambinti.

--
kaleda