Tema: Re: Paporinkit apie leidimus zuklei
Autorius: kaleda
Data: 2010-07-07 11:30:17
On 07/03/2010 08:55 AM, Dar321 wrote:
> Jei įstatymai-taisyklės neparankūs ar "idijotiški", tai dar nereiškia, kad jų galima nesilaikyti. :(
> Pagalvok iš kitos pusės - turėtum tu ar su keliais prieteliais išsinuomavęs balą (ar pvz nuosavą sporto aikštelę) ir tokie px'uistai patoviai žvejotų (ar sulystų pažaist) be leidimų. Įdomu kokia tada būtų tavo nuomonė?

Tai jei tie prietieliai tokia idijotai, kad sugeba issinuomoti ezera ar
pruda uz ~5lt/metus, ir nesugeba prikalti lenteles ant 2-3 pagrindiniu
privaziavimu

------------------------
I  Ezeras isnuomotas.  I
I Del leidimu kreiptis I
I     8 612 34567      I

tai daznai ir as dedu ant tu leidimu - as ka, turiu but profesorius, kad
per 100 vietu ieskoti isnuomota konkreti bala, ar ne, ir kam ?

P.S.
Si savaitgali grizau is Papes (1 syki buvau)
tai tikrai buvau nustebintas zejybos tvarkos
ir leidimu paprastumu ir prieinamumu.

--
Kaleda