Tema: Re: Paporinkit apie leidimus zuklei
Autorius: Dar321
Data: 2010-07-03 12:50:50
Deja... Įstatymai tam nėra palankūs. Pagal juos, aš galiu išsinuomot balą Aukštaitijoj, o leidimus platint Neringoj ir vysks ok...
Juk nestatysi prie balos kioskelio, platinančio leidimus kiaurą parą.
O jei apskritai, tai aš už latvišką "sistemą" - visos balos "valdiškos" ir vienas, visur galiojantis leidimas, tik jo kaina turėtų būt ženkliai didesnė nei dabar.
--

Pagarbiai,