Tema: Re: karšiai plūdine
Autorius: Andu
Data: 2010-05-28 17:10:08
PV-1 mačiau Šilainių turguje. Šiaip tai nėra labai būtinas daiktas,
žvejojant karšius jį galima pakeisti arba skysta melasa, arba kopros melasa
(Coprah Molasse). PV-1 svarbu nepadauginti - stiprus ir koncentruotas
daiktas... Jei į pašarą įmaišysi truputį šutintų kruopų - PV-1 praktiškai
nereikalingas. Jei nori suklijuoti pašarą - gali naudoti ir sausą molį.
Šiaip jau pašarai klijuojami tada, kai gaudai stiprioje srovėje ir į pašarą
maišai daug gyvulinių priedų - musių lervų, sliekų, trūklių.

Kanapės - būna maltų, būna sveikų. Sveikas reikia susimalti ir truputį
paskrudinti. Neturi kanapių - gali naudoti saulėgrąžas, rapsus, linų
sėmenis. Kanapės sausumoje klijuoja pašarą - po vandeniu jį sprogdina.

Jei nesi patyręs maišyti pašarus - gali naudoti kažką gatavo ir ne itin
brangaus, pvz. Trapper, Mikado arba Gutkiewicz "Lescz", Van den Eynde "Gold
Bream Pro", neblogi yra Žvejo Tako pašarai. Tik su savimi turėk pakelį sauso
molio, Coprah Molasse, skystos melasos ir kanapių - visada galėsi
susireguliuoti pašaro lipnumą.
Beje, nepamiršk, kad karšiai mėgsta pavalgyti, o pašaras yra tik bazė tam
maistukui (pvz. įvairiems kirmėliukams, kukurūzams ir kt.) nugabenti iki
dugno ir paskleisti kvapų debesį, pritraukiantį žuvį prie maistelio gulinčio
dugne. Jei bombarduosi vien pašaru be jokių priedų - tapsi "sportininku" -
t.y. trauksi mailių :)

Apie pakirtimą - žvejojant srovėje nežiopsok, - kirsk iškart.

Andu