Tema: Re: karšiai plūdine
Autorius: Romas
Data: 2010-05-28 12:49:54
"Ash" <Klausk@mailo.dk> wrote in message news:htl2t2$p80$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> nuolatos žvejoju Nemuno žemupy ir kilo mintis pabandyti gaudyti plūdine. Yra vietų
> kur karšiai laikosi gana netoli, dugninė tam reikalui tikrai nėra būtina. Gal yra
> tokių kurie turit patirties - pasidalinkite.

> užsiėmimas, žymiai mažiau grobuoniškas negu bumpsėjimas dugninės svareliais. Deja,
> sėkme su plūde pasigirti negalėčiau... Be to, mano supratimu dugnine pasikerta koks
> kas trečias kibimas, ištraukus vieną didesnį karšį kiti nusibaido.  Gal plūdė būtų
> efektyvesnė?
>
> Ed.
---------------------
nematau skirtumo , kad issibaidytu karsiai pakirtus zuvi , kai gaudoma dugnine
ar pludine. Na nebent uzikirtus karsiui ant dugnines zvejas ateis po 10 min ....o
zuvis ten "blaskysis".
Jei uzseras teisngas plotas,karsis laikysis netoli, ir ir  kibimai bus.
dar mintis - siuo metu , kai Nemunas aukstas surasti teisnga karsine vieta su galimybe
dirbti pludine( ir galimybe serti) bus labai sudetinga , bent vakar , kai lankiausi
Nemune tokiu vietu
maciau gal viena-dvi , bet ar tikrai ten ateis karsis , negarantuoju. O kad malonumas
su pludine
didesnis - jokiu priestaravimu ::)))
beje , maciau dugnine gaudanti karsius zveja, kuris naudojo krevetes, tokias nemazas ,
is Maximos ,
ir pagaves buvo ne tik karsius , bet ir plakius, kuojas, sake pugziai nekankina !!!!
Lydekos vakar buvo tingines, ateina paskui masala, ir vel grizta i sleptuve savo, net
po kelis
kartus ::)))

Romanas