Tema: Re: karšiai plūdine
Autorius: Ash
Data: 2010-05-28 16:23:15
Romanai, ačiū už įspūdžius.

Aš čia medituoju savo žūklę prieš 2 savaites. Retai žvejoju taip anksti
pavasarį, tai patirties akivaizdžiai trūksta
Pagrindinis mano įspūdis- pavasarį kimba ten, kur vasarą retai rasi kokią
save gerbiančią žuvį- ant šviežiai supiltų žvyrynų, sekliose vietose, arba
šiaip, kur srovė priplaka svarelį prie dugno žolynų ploto. Susidarė įspūdis
kad pavasarį "karšinių" vietų yra daug daugiau negu vasarą, o su plūdine
jose būtų gan sunku darbuotis.

Aš žvejodamas dugnine kirsti neskubu. Maždaug "geriau tegu paima iki galo,
negu ištrauksiu per anksti". Bandymai kirsti akimirksniu man nelabai
pasiteisindavo- o kaip darot jūs?

Beje, tūlas S. Pučinskas savo knygoj giria kanapes ir kažkokį lipalą PV-1.
Kur jų galima gauti Kaune?

Ed.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5152 (20100528) __________

http://www.eset.com