Tema: Re: echolotai poledinej zuklej
Autorius: Romas
Data: 2009-11-23 10:41:42
> O dėl echoloto - vakar plaukiu tvenkinyje buvusio upelio vaga ( gylis tik 3,5m toje
> vietoje), velku voblerioką, echolotas nieko gyvo nerodo... Gylis nedidelis, valo
> išleista nedaug. Ir kad kalė per masaliuką, tai vos širdis nesustojo. Po keleto
> minučių pajamiau 5,4kg lydekiną. Tiesa, mano echolotas silpnas, bet man jis tik dėl
> gylių ir reikalingas.
jau senai yra pasakyta - exo zuvies negaudo, gaudo zvejas.
man exo reikalingas matyti -
-dugno reljefa, dugno struktura (kietas, minkstas), jei seklu (iki 4m) ar auksta zole
..
- zuvies buvima esamoje vietoje, jos dydi , kieki, ir padeti dugno atzvilgiu.

avizeles matymas man nebutinas ( nesakau kad tai nereikalinga) , nes matant zuvi ir
naudojant numanomai tinkamus masalus , turiu tikimybe kad bus kibimai.
jei nera - keiciu masala, ir domiuosi - ar kitiem kimba. Jei nekimba niekam- tokia tos
dienos zukles laime, ir keliauju siaip grezioti eketes ( manksta) ir bandyti
pesioti kokius paklius eseriokus ( laiko praleidimas)

romanas