Tema: Re: echolotai poledinej zuklej
Autorius: tomuco
Data: 2009-11-20 15:44:56
Aš nesakau, kad JŪS VISI BEDIEVIAI CICILIKAI IR ANTICHRISTAI. NENAUDOKTI
ECHOLOTŲ!!! Darykit kaip jūs norite. Aš išsakau savo nuomonę. Teko man kelis
kartus žvejoti naudojant echolotą (kolega įsigijo). Ir ką? Susėdom į valtį,
įjungėm tą velnio vargoną ir plaukiam. Žiūrim į ekranėlį. Ok, stojam čič. ne
ne ne, atgal, porą metrų atgal, op op op, va, inkaruokis. Bandom, bo rodo,
kad yra gyvasties. Pabuvom kažkiek laiko, šuds, plaukiam kiton vieton ir
taip visą dieną. Tampi pirklausomas nuo to pilko ekraniuko. Ir jau nebeidomu
tau žiūrėti kur lelijos auga, kur meldų linija baigiasi, kur kokia salelė,
juk viską papasakos visagalis ECHO :) kai rusai sako: u každava dodika svaja
metodika. Tai vat aš savo metodikos ir laikausi.

--
tomuco
"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
siulau pazvejot su echolotu, nes ne taip jau ir paprasta su tuo echolotu ta
derliu nuiminet :)