Tema: Re: echolotai poledinej zuklej
Autorius: Romas
Data: 2009-11-21 14:22:54
"tomuco" <tomuco@inbox.lt> wrote in message news:he66go$dno$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš nesakau, kad JŪS VISI BEDIEVIAI CICILIKAI IR ANTICHRISTAI. NENAUDOKTI ECHOLOTŲ!!!
> Darykit kaip jūs norite. Aš išsakau savo nuomonę. Teko man kelis kartus žvejoti
> naudojant echolotą (kolega įsigijo). Ir ką? Susėdom į valtį, įjungėm tą velnio
> vargoną ir plaukiam. Žiūrim į ekranėlį. Ok, stojam čič. ne ne ne, atgal, porą metrų
> atgal, op op op, va, inkaruokis. Bandom, bo rodo, kad yra gyvasties. Pabuvom kažkiek
> laiko, šuds, plaukiam kiton vieton ir taip visą dieną. Tampi pirklausomas nuo to
> pilko ekraniuko. Ir jau nebeidomu tau žiūrėti kur lelijos auga, kur meldų linija
> [...]
---------------------------------------

plaukiu palei leliju linija, palei salele , bet ten nerodo zuvies.
Nuplaukiu link kokio pagilejimo, ir ten paplaukes kazkoki tarpa randu exelotu zuvi,
uzsiinkaruoju,
zuvis kimba neblogai. bet prisimenu posta, kuriame parasyta ( ziureti auksciau) kad
tapau priklausomas
nuo ekraniuko, traukiu inkara , lekiu link meldu, leliju, ten sedziu , niekas nekimba,
bet
esu nuo nieko nepriklausomas,,.........
o ir pasiserti galima bet kur, nebutinai ten , kur exo rodo zuvies daug, - svarbu
nepriklausomybe.
po tokios zukles, grizes namo ismetu televizoriu, zuriu savo vaikystes nuotrauku
albumus, ........
kita karta i zukle eisiu pestute - priklausomybe nuo masinos mane vargina ::))))

romanas