Tema: Re: Koki pirkti exolota ????
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-12 21:27:26
Ispudziai kokie? Vizualiai jis beveik niekuom nesiskiria nuo pries tai
tureto 522 modelio, bet tik vizualiai. Meniu is vienos puses yra
paprastesnis - labiau prognozuojamas, bet is kitos puses - prifarsiruotas
daugiau visokiom pagalbinem , echolotui Lietuvoje mazai tiesiogiai
nereikalingom funkcijom. Nes Lietuva Navionics poziuriu yra siknos skyle ir
apart krooto Baltijos priekrantes batimetrinio + dar keliu ateityje
atsirasianciu navarotu (matysime iejima i Klaipedos uosta 3 D
kompiuterizuotame vaizde) , visa kita yra navarotai del navarotu, tinkantys
labiau issivysciusioms salims.Turbut del sios priezasties net nera
lietuvisko meniu, nors yra latviskas ir estiskas. Didelis zingsnis pirmyn ir
taupymo tikslu yra instaliuota i jo vidu Broadband sistema - kol kas
vienintele echo pasaulyje egzistuojanti iranga padedanti atskirt zuvis nuo
negyvu objektu + matyt dugno struktura, kuri anksciau dirbdavo kaip atskiras
papildomas modulis ir ji reikejo isigyt atskirai ( apie 500 usd).
Matomai,pagrindinis pliusas tai butent ta galimybe updeitinti, nes su
kiekvienu tokiu updeitu pagereja aparato charakteristkos, o tai leidzia
daryt prielaida, kad su laiku (kitamet) ateis ne tik Dr.Depth programa,
leisianti patiems kurt telkiniu 3D batimetrijas, bet ir kas nors dar
daugiau. Siai dienai tai irgi imanoma, bet tai reik daryt kompe, isigijus
sia programa, o veliau vel galima irasyt i SD korta ir i pati echo.
Nebandziau irasineti i jo atminti echogramos, bet artimiausiu metu planuoju
tai padaryt, grynai del idomumo.
Kas link paties updeitinimo, tai matomai, kad ne taip supratai,nes joku
problemu su juom nera : i kompa atsitempi tuos updeitus, ispakuoji juos ir
isirasai i SD kortele arba per spec.kabeli tiesiogiai suinstaliuoji i
echolota.