Tema: Re: Koki pirkti exolota ????
Autorius: nexus
Data: 2009-11-12 16:10:21
Man gavosi tiek kiek kainavo http://www.cabelas.com/ - 200 USD, nes
siuntimas amerikoje nemokamas ir ant dienu gryzo pazystamas
zmogus...oten pagelbejo brolis...

Kaip as pavydziu amerikieciam kai uz tokia kaina jie gali pirkt/grazint
be problemu :)Pirkt kita ir t.t. kai prisiskaituo tuo klausimu forumu
tai mum dar toli iki tokiu salygu...

Jei butu metrine sistema buciau nedvejodamas emes humibirda, del 2
spinduliu ir siek tiek geresnes raiskos, be to jais maziau nusiskundimu
del broko ir panasiai, del eaglo skundesi jog labai rasoja ekranas...

Pas Eagla 20 laipsniu, nors raso, kad gali matuoti iki 60 laispsniu, bet
manau, kad dugno analizei bus idealu - si savaitgali tikiuosi isbandyti :)
Buvau prisisvaiges pirkti spalvota, bet atkrito del greito akumo
iskrovimo ir 2x didesnes kainos. Jei spalvotas, tai 640 uz 369 USD manau
idealus variantas.
Bet kiek supratau jei jungsi prie nedidelio akumo, po keliu h
issikrauna, nebent jungti prie variklio akumo, nete kiek skaitinejau su
tokiu pakungimu yra kazkokiu bedu...
Buvau nusiziurejes ir sita del plataus spindulio
http://www.hodgesmarine.com/EAGLE-FISHEASY-245DS-p/eag110-69.htm, bet
norejau su didesniu ekranu. Sita butu idomu isbandyti del platesnio
spindulio, idomu ar yra is to naudos, nebent mazesniuose gyliuose zuvies
paieskai.
Su GPS imho is vis nevert apirkt, kiek suprantu LT jo nepanaudosi...o
kaina gerokai didesne.