Tema: Re: Koki pirkti exolota ????
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-12 16:25:27
Nieko spalvotas echo  neissikrauna ne tik per kelias valandas , bet ir per
kelias dienas. Alanduose praplaukiojau 3 dienas kol teko kraut anksteniojo
aparato - Lowrance 522  iGPS  akuma . Ziema jis irgi ne per labiausiai
sodina baterijas ir jo akumu talpos uztenka geroms 2 zvejyboms ,laikant ji
istisai  ijungta.
Tycia dabar paziurejau kokia itampa rodo naujojo Lowrance HDS 5 echo
akumas - apie 11 vol, nors kroviau as ji paskutini karta bene rugsejo
pradzioje ir tuom kart visa pilna diena isplaukiojau po ezera, kita diena
vaikai bande zaist su juom ant ezero, o dar veliau as bandziau namie
susidraugaut su jo GPS sistema ir meniu.
Tiesiog reik atkreipt demesi ,kad sitie echo turi akumu saugojimo funkcija
ir gali ekrano raiska reguliuot - nera tikslo, kad vidurdieni pliekstu echo
ekranas visu pajegumu, nes puikiausiai viska smatosi ir kai ekranas sveicia
gerokai silpniau.