Tema: Re: maisto katei
Autorius: aviliux
Data: 2010-10-31 07:03:22
jus kalbate apie NEMOKAMUS PAVYZDZIUS ar apie perkamas prekes?
pirmu atveju jis babkiu negaus, o pastangu idet reikia, pelnas nera garantuotas. Todel paskambina ir
klausineja, stengiasi pajusti ir nuspresti pirksiu as ar siaip chaliavos noriu. Jeigu suklysta -
nepasitiki ir nusprendzia nevezti, o betaciau tai visvien yra reklama ir si jos buda jis deklaruoja
savo saite. Kadangi realus jo veiksmai neatitinka deklaruojamu (na neatveze jis man tu reklaminiu,
nors PAZADEJO. Tarkim ta diena nespejo - galejo kita. Bet juk ne), tai as pasijutau apgautas ir jau
dabar as nepasitikiu tokiu prekeiviu. Nes, kaip bebutu, as jam sakiau tiesa - mano katei reikia
maisto, o butent jo parduodamu ji nera ragavusi, tokiems klientams ir skirta si jo nemokama
paslauga - o jis turi jausti atsakomybe pries mane - klienta, uz tai ka parase tinklapyje. Na
kazkaip taip :)
todel man paprasciau ir greiciau nuvaziuot i kita parduotuve paciam ir nupirkti puse kilo
pabandymui. O kiek girdejau, ten vietoje sveria pigiau negu tinklapio kainos.

o jusu atvejais jis paprasciausiai dirba uz uzdarbi - savo garantuota pelna, todel sutrikimu nebuna.