Tema: Re: maisto katei
Autorius: Iris
Data: 2010-10-07 13:04:24
Mes savo miauklį šeriam Orijen'u, nusiskundimų nulis. Nors jis skaitosi gan
kaloringas, katulis tikrai nestorėja, tiesa, maistą mes jam ribojam. Kailis
blizga, katinas ėda labai noriai (bet čia nerodiklis, nes jis viską be
išimties ėda labai noriai)
Jei Vilniuje, tai šitas dėdė iš zootaip savaitgaliais būna Kalvarijų
turguje, galima nusipirkt mažesnių kiekių, pvz., sufasuoto po 0,5 kg. Mano
katinui tokio puskilogramio užtenka maždaug 2 savaitėms, o kainuoja 9lt -
sakyčiau, mizerna kaina gaunasi. Plius, dėdė turguje man, kaip nuolatinei
klientei, vis nuolaidėlių padaro :) tai išvis gerai..

Tiesa, nežinau kaip dėl odos jautrumo, vienos kolegės katei lyg ir netiko,
bet čia gana individualu, matyt...