Tema: Re: maisto katei
Autorius: Iris
Data: 2010-10-07 14:25:55
p.s. nesikabinėju, ale toje jūsų nurodytoje parduotuvėje (ankstesnėje
temoje) Orijeno kaina lygiai tokia pat - 52lt už 2,5 kg. Nebent sveriamas
ten netikėtai daug pigesnis tampa..
http://elektronine.zooparduotuve.com/orijen/124-orijen-cat.html

čia tiesiog pastebėjimas, neturiu intereso ginti vieną ar kitą prekiautoją
:))