Tema: Re: Gal kas laikot Niufaundlenda bute ?
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-23 13:05:58
Nu cia jo cia tai teisybe, del niurkymo neturiu bedu tegu niurko visa
diena, bile tik suns nesuzaloja ir jai abiems pusems tas niurkymas
patinka, visais kitais atvejais kai sveciai valgo geria ar soka, tenka
spragteleti pirstais ir pasakyti "i vieta" ir zinot ka, suniui visai
gerai ans eina ir ilsisi ir nesipainioja po kojom ir nemaldauja maisto
besiseiliodamasis, vistik man suo yra gyvunas, nera pilnateisis seimos
narys, nes buna kartais situaciju, kad suo arba zmogus ir as
nedvejodamas renkuosi zmogu.