Tema: Re: Gal kas laikot Niufaundlenda bute ?
Autorius: Arj
Data: 2010-09-20 14:27:04
brolis laiko 2 kambariu bute senbernara (ne niufaundlendas, bet panasu).
Kvapas - man yra ir stiprus, tiek bute, tiek auto, bet seimininkai nieko neuzuodzia;
del plauku - su dulkiu siurbliu preika kasdien (tiesa grindys linoleumas didesnej buto dalyj);
Dar is minusu - kartais seilemis pasitaskyti megsta;

Daugiau problemu kaip ir nera - kaip bute laikymui suo superinis - vietos uzima maziau nei bolonke (nes nemegsta
lakstyti net ir lauke, uztat miegoti gali nuo ryto iki vakaro), loja irgi labai retai, nors balsa gera turi. Demesio
reikalauja minimaliai. Baldu/batu irgi visai negrauzia. Tiesa, kai buvo jaunas ir dantys dygo, tai 1vnt tapkes sugebejo
sugrauzti, bet antros jau "nebeiveike" (palyginimui - kokiam taksui per diena 2 poros kerzu yra norma dantims dygstant).