Tema: Re: Gal kas laikot Niufaundlenda bute ?
Autorius: AgneS
Data: 2010-09-20 14:17:27
Turejau drauge, kuri bute laike niufaundlenda.
Negaliu pasakyt, kuo jis buvo seriamas ir kaip priziurimas kailis, nuo to
priklauso kvapas, bet suniska smarve atejus i buta buvo jauciama, ir visur
apiplaukuota. Kita vertus, ilgi plaukai lengviau susiurbiami ar nuvalomi,
nei trumpaplaukiu seriukai:)
Ir dar tam suniu labai bego seiles, reikedavo seilinuka nesiotis ir nuvalyt.
Bet siaip, mielas buvo suo:) Tuomet kaip tik "Bardo nuotykiai ir zygiai"
buvo ar tai isleista, ar tai siaip madinga knyga, tai man atrodo daug kas
susigunde niufais.