Tema: Re: Ar galima bausti įstatymu nelegalius sunų veisėjus ir pardavėjus?
Autorius: Ramaas
Data: 2010-05-10 11:03:06
nors aš jau minėjau kad nerašysiu, bet įsivelsiu.
Daiva D yra teisi kodėl aš piktai parašiau ar galima nubaus ta bobute ogi todėl
kad aš jos šuniuką mačiau žmogus nusipirko ir parode , sake jau buvo 4 priepuoliai,
1 koja jau kilnoja skaudėt pradeda, svoris krenta iš 1200 jau tik 900, plinka, ir dar
veterinarija jau nelabai noriai žiuri į toki šunį. Aš buvau idėjas nuotrauka neseniai
šičia to žmogaus toiterjero jus ja matėt ,tai va čia jis ir turi tokiu problemų.
Buvo pasakyta jai bobutei ojai vienodai šviečia kiek žinau tika atsivedusi kalyte tuoj
pat vėl suvedama todėl aš temoj ir paminėjau veisimas "pramoniniu būdu"
R.

"Daiva D." <ddaiva@gmail.com> parašė naujienų news:hs75t1$bqe$1@trimpas.omnitel.net...