Tema: Re: Ar galima bausti įstatymu nelegalius sunų veisėjus ir pardavėjus?
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-05-09 21:57:49
O iš esmės tai neverta pergyventi. Nu uužsidirbs bobutė pinigų (valgyt tai reikia), nu pasimaus keli pirkėjai (tai patys kalti), nu numirs ta kalė anksčiau laiko, šuniukai invalidukai ilgai negyvens - nagi globaliniu mastu yra rimtesnių problemų.
Nu negi dabar parinsimės dėl kiekvieno idioto, kaip pvz. http://www.skelbiu.lt/skelbimai/dobermanu-pinceris-iesko-paneles-8192058.html