Tema: Re: Ar galima bausti įstatymu nelegalius sunų veisėjus ir pardavėjus?
Autorius: pjezo
Data: 2010-05-09 23:31:33
Daiva, ko gi taip karsciuojiesi...

Jei is tiesu, tokio veisimo pasekmes butent tokios kaip isvardinai - tada taip, tai is tiesu blogai.

Bet pataisyk jei klystu- praktiskai daugelis "veisliniu" turi butent genetiniu bedu?
Ir kiek zinau, butent sveikiausi sunys ir kates- butent dvarneskos- nes iki siol, daugiau ar maziau, jie yra naturalios atrankos produktas...