Tema: Re: istorija apie veterinarus uzsieniuose
Autorius: Bronco
Data: 2010-01-04 18:50:05
On 2010.01.04 07:55, Ruta wrote:
> Bronco schrieb:
>>

> Bet tai esmė juk ne tame. Esmė tame - ką bando tau išaiškinti yolacka -
> kad "karštas akmuo" (ant kurio kepta mėsa ji mėgavosi) ir rakletė (kaip
> tu bandei ją pataisyti)

Tai buvo tik mano spėjimas, ką aš aiškiai pasakiau.

  - "originale" yra du skirtingi dalykai. Ir tai,
> kad "Tefal" nusprendė savo "kombainą" pavadinti "raklete", dar
> nereiškia, kad dabar jau tik toks vienintelis "kombinuotas" būdas ir yra.

Visiškai sutinku. Čia Yolacka teigia, jog galimas tik jos "originalusis"
variantas, aš kaip tik už tai, jog pasaulyje gali būti ir daugiau
spalvų, nei juoda ir balta...

> Šita proga atsiminiau, kaip man teko JAV dalyvauti "vokiečių šventėje"
> su visokiais - amerikonų supratimu tipiškais vokiškais - elementais,
> tame tarpe ir budkėse siūlomu maistu. Galėjai nusipirkti "tikrą vokišką
> maistą": dešreles su raugintais kopūstais ir bulvinius blynus su obuolių
> tyre. Viskas būtų gerai, nes šie DU patiekalai tikrai skaitosi tipiški
> vokiečių, bet ten jie buvo siūlomi kaip VIENAS patiekalas. Ir nė vienas
> amerikonas nesistebėjo, valgė ir sakė, kad labai skanu .... Taip kad
> kilometrai kartais, matyt, irgi kažką reiškia...

Mintis aiški, o išvados klaidingos. Jei tą šventę ruoštų grynakraujis
vokietis, kuris nuo tėvynės būtų kelis kart toliau, nei aš nuo
Prancūzijos, būtų irgi taip blogai viskas? :) Rakletai, ne koks
konjakas, kad turėtų teise juo vadintis tik viskas, kas iš vienos
Prancūzijos provincijos. Aš pvz. giliai įsitikinęs, jog kibinais gali
vadintis tik tai, kas su aviena, o visa kita, viso labo yra tik
pyragėliai su mėsa. Bet kam įdomi mano nuomonė? Arba Yolackos?

Kai kažkoks maistas išpopuliarėja plačiai pasaulyje, tai niekas jau
nesupaisys, kas ten "originalu", o kas ne, ir ko galima, o ko ne. Italai
irgi turi savo nuomonę apie Lietuvoje kepamas picas.... :)

p.s. Yolackos reakcijoje buvo neteisinga tik tai, jog ji pareiškė
"klysti, turi būti taip ir taip", o galėjo viso labo parašyti, kaip yra
rakletų origin kilmės vietovėje gaminama ir taip nepretenzingai pateikti
tikrai naudingos info visiems.

p.p.s offtopiko nebetesiu, nes taip ir į trolį galima pavirst :) Iki.