Tema: Re: istorija apie veterinarus uzsieniuose
Autorius: yolacka
Data: 2010-01-01 14:13:48
news:hhh134$7if$1@trimpas.omnitel.net...

> O čia jau pati klysti. Taip bulvės kepamos, bet bulvės yra tik vienas iš
> variantų.

Bulves yra virtos su lupenomis

 Kepama ir įvairi mėsa, pvz. aviena, ir žuvis. Kepamas kumpis
> ir pan.. Tikrai ne pats išsigalvoju. Arba visi mano pažįstami prancūzai
> visai nesilaiko savo tradicijų ;)

 Na matai ash tai pati vietoj gyvenu.. ten ish kur  raclette ir fondiu yra
kile
bet jei tamsta uz 2000 km geriau zinot kaip "cepelinus virti reikia" tai
prashom...

> Pabaigai tik pridursiu, jog ta pati Prancūzija yra labai marga šalis

Shiaip raclette yra Alpiu regiono valgis, kaip ir surio fondue
Ir paragauk kada tikro Sveicarisko fondiu ir suprasi, kad tai ka prancuzai
vadina surio fondiu (fondue savoyarde) yra pasityciojimas... vyne
plaukiojantis surio gumulas
kai Shveicarishkas surio fondiu yra vientisa puri ishlydyto surio ir vyo
(bei kitu ingredientu) mase.

> tai kas daroma vienoje jos dalyje, kitoje gali būti nedaroma visai arba
> daroma visai kitaip. Bet aparatas yra aparatas, todėl jei aš turiu
> raclette aparatą su masyviu akmeniu ir aštuoniomis lopetėlėmis sūriui
> lydyti ir jį taip pavadino gamintojas - TEFAL, reiškia ten ir yra raclette
> aparatas, o ne kas nors kitas.

bet kepta mesa ant akmens nera raclette
ar zinai ka reishkia raclette

o kaip ir sakiau Tefal.. yra tik vienas ish aparatu  suplakantis viska i
viena kruva- taip kad gal geriau buti vadinti tefal aparatu o ne raclette.

pridedu pora paveiksliuku kaip atrodo  tikras raclette aparatas

> p.s. visų atsiprašau už offtopiką, bet reikėjo apsigint nuo nepagrįsto
> kaltinimo klydimu ;)

Na tai pats ta offtopica ir pradejai