Tema: Re: istorija apie veterinarus uzsieniuose
Autorius: Bronco
Data: 2009-12-31 04:08:36
On 2009.12.30 21:21, yolacka wrote:
> tamsta klystate,
> tai vadinama - "pierrade" (pierre - akmuo)

Man sunkoka suklyst, nes pats turiu ir naudoju tokį aparatą. Ir jau ne
pirmą. Ir žinau kaip jis vadinasi ir kas ant jo dėžės parašyta. Tai
viena. O antra, tai nuo kada pvz. šuo yra ne gyvūnas? :) Visi šunys yra
gyvūnai, bet ne visi gyvūnai yra šunys :) Taip yra ir su akmenimis
grilyje. Pierre yra akmuo, todėl rakletų aparatas su akmeniu ir
lopetėlėmis sūriui gali vadintis ir rakletu ir pierradu. Jei be akmens,
tada tik raklete ir ne kitaip.

Kad būtų įtikimiau, tegu kalba link'ai ;)

http://www.darty.com/nav/achat/petit_electromenager/cuisson_conviviale/raclette_gril_pierre_crepiere/tefal_pr450012_inox_8_parts.html

Aš nebent suklydau spėdamas, jog valgėte rakletus, o jus ten valgėte
kažką kitą, daug yra panašių valgių ir jų ruošimo būdu su skirtingais
pavadinimais, bet tikrai nesuklydau dėl to, ką norėjau papasakoti.

> o raclette yra raklete - lydomas suris ...

Taip sūris. Ir kartu patiekalų paruošimo būdas. Ir kartu aparato
pavadinimas.

ir raklete aparatas su
> padekliukais yra vienas is primityviausiu .. tikras raklete aparatas yra
> kai lydoma puse surio

Primityvus? Na gal ir taip. Grilio atmaina ir tiek, nieko ten labai
gudraus ir neturi būti.

> Raclette valgomas su bulvemis, konservuotais agurkeliais, svoguneliais,
> grybukais ir kaip priedas valgoma dziovinta mesa, bet tikrai nekepta

O čia jau pati klysti. Taip bulvės kepamos, bet bulvės yra tik vienas iš
variantų. Kepama ir įvairi mėsa, pvz. aviena, ir žuvis. Kepamas kumpis
ir pan.. Tikrai ne pats išsigalvoju. Arba visi mano pažįstami prancūzai
visai nesilaiko savo tradicijų ;)

> Dabar labai populiareja raclette ish ozkos surio

Reikės paragaut.

> na o surio fondiu tai manau zinot

Beabejo.

Pabaigai tik pridursiu, jog ta pati Prancūzija yra labai marga šalis ir
tai kas daroma vienoje jos dalyje, kitoje gali būti nedaroma visai arba
daroma visai kitaip. Bet aparatas yra aparatas, todėl jei aš turiu
raclette aparatą su masyviu akmeniu ir aštuoniomis lopetėlėmis sūriui
lydyti ir jį taip pavadino gamintojas - TEFAL, reiškia ten ir yra
raclette aparatas, o ne kas nors kitas.

p.s. visų atsiprašau už offtopiką, bet reikėjo apsigint nuo nepagrįsto
kaltinimo klydimu ;)