Tema: Re: Kate ir melionas:)
Autorius: lllll
Data: 2009-11-30 16:03:08
Na faktas, kad jei telekome būtų kainos už minutę po litą, ir tai nė 10
Lt neprašnekėtume. Naudojimas minimalus.
Mobilių telefonų - irgi naudojimas minimalus. Paprastai bendravimas
internetu vyksta... Net ir mob daugiausia naudoju internetui - na, pvz,
ryte pasitikrint, kokie orai ar pan... Viso kito minimumas. Niu neturiu
aš su kuo šnekėt, visi internetu pasiekiami... Tai va, kiek per visokias
įstaigas ar pan skambinant prakalbu, tai ir viskas.