Tema: Re: Kate ir melionas:)
Autorius: Iris
Data: 2009-11-18 22:45:03
ooooj, pas mus tai irgi ypatingas gurmanas gyvena :D
Bulvės - kaip tik šiandien skutau, buvau apmiauksėta iš visų pusių, nes žalia bulvė yra skanėstas :) Pats pats didžiausias skanumynas yra pomidoras, tą tik duok, puola čiaumoti, lyg būtų mėsos gabalas. Labai gerai eina konservuoti kukurūzai, ale vėliau lauk išeina truputį nesuvirškinti :> Pelėsinis sūris.. mmmmm.. ^_^ čia irgi labai labai :) na, agurkai, cukinijos ir panašūs žalėsiai irgi ne pro šalį.   Rožės.... neseniai teko rinkti šukes iš po tokio "pasiskanavimo"...ir, žinoma, fikusas, kurį labai saugau, nes lygi ir nuodingas... bet vis tiek karts nuo karto ant likusios pusės lapo išdavikiškai keli pilki plaukai styro... :)