Tema: Re: Kate ir melionas:)
Autorius: lllll
Data: 2009-11-18 22:33:01
Ankstesnis musu katinas su malonumu nuskindavo pirmuosius agurkus (aisku,
pageidautina, kad is kaimyno siltnamio :D ) ir eidavo is proto del zaliu
bulviu - jei kitaip negaudavo, lupenas esdavo, bet kadangi jau matem toki
pomegi, tai kai skusdavom, viena zalia bulve jam pjaustydavom plonai.
Dabartine kate apart gyvo maisto tik karta isskirtini skoni parode - mano
vabzdziaedzius nugrauze. Prie kitu geliu nelindo ir nelenda...

lllll