Tema: Re: keistas suns elgesys - ka daryti?
Autorius: BigM
Data: 2009-11-24 10:19:19
tarp visokiausiu rasliavu as jau seniai ismokau atskirti pelus nuo grudu.
Lendi i viesa erdve, tai turi buti susitaikes su tuo.

buvo kai o.law konferencijoje uzklausiau del nosies luzio, tai keli
patarimai buvo konstruktyvus, o keli tai tipo pats zioplas, kad i stiklines
duris "isimontavai" - nu skaudu, bet praleidau tai pro "akis" ir pasiemiau
is diskusijos tik tai, kas man reikalinga.

taip kad relax ir perduok gerus patarimus (kuriu cia buvo) savo
pazistamiems.