Tema: Re: keistas suns elgesys - ka daryti?
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-24 08:09:08
pamate, jog ivyko hierarchijos pasikeitimas - zmona nustumta laipteliu zemyn.
suo tuo paciu pasinaudojo, kad ir dar zemiau nustumt, nes ten jos ir vieta.
jei jau suo suurzgia ir siepia dantis, o jie vietoj davimo i skudurus rasineja i niuvsus,
tai ir klausimu nekyla ar tikrai ten jos vieta. suo teisingai sustate.
o jei dar sugalvos ta, is zemiausio laiptelio duoti vyrui i skudurus, tai suo
nuspres, kad jau ir vyras zemiau uz suni.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/