Tema: Re: keistas suns elgesys - ka daryti?
Autorius: BigM
Data: 2009-11-24 09:39:49
Skaudu isgirsti tiesa? ;)

kad ir kaip kandziai Faktas parase, bet is esmes tiesa.

Reikia imtis tavo pazistamu seimai itin grieztu veiksmu, tik visa beda, kad
ta hierarchija sugriauti labai lengva, o atstatyti sunku.

Maciau, kai dresuroje vienas vyrukas state hierarchija savo suniui (irgi
aviganis), tai vyrukas su gerai sukandziota ir kraujuota plastaka liko...

Man labai patiko Daivos mintis, kad ne per fizine jega hierarchija atstatyt,
o per tai, kad zmona pradetu duoti maista suniui ir tik tuomet, kuomet jis
paklusta jai. Ne taip rizikinga.