Tema: Re: suns registravimo dokumentai?
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-30 13:39:52

"Vitalis P." <vitalisp@takas.lt> wrote in message news:hceavb$q2h$1@trimpas.omnitel.net...
> Klausyk, a chulish tu į visus mano postus atsakinėji.

ne į visus, tik kurie užkliūna. kaip kvaili, kaip geri, kaip įdomūs ir t.t.
žiūrint kas ten ir ką atsakinėju.

> Gal tau ką skauda, gal

tai gal tau skauda, jei nepatenkintas?

> pasikalbėt nori? :)

o tu patylėt nori, čia rašydamas?

šiaip, iš neturėjimo ką veikt, numeti: "Tai tokios iš jų ir policininkės"
ir ramus?
tai paaiškink, ką čia norėjai pasakyti, ar nori, kad visi tave ignoruotų ir
nekreiptų dėmesio į tavo pasakymus? sakytume - ai čia tas, kuris
susinervins, jei paklausi ką reiškia eilinė jo numesta mintis...?