Tema: Re: suns registravimo dokumentai?
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-10-29 00:15:24
Kažkur egzistuoja Vilniaus rajono gyvūnų laikymo taisyklės, rajone gyvenant jomis ir reikia vadovautis dėl visokių čipavimų registravimų.
O vedžioti mieste be antsnukio - pagal naujas taisykles galima, išlaikius socializacijos testą :)

Artimiausia tarptautinė paroda Litexpo - gruodžio 19-20 d., būtų smagu pamatyti pareigūnus, bandančius nubausti už tai, kad šunys ringuose be antsnukių :) Parodos teisėjų sąrašas http://www.kinologija.lt/files/cacib_12/teisjai.pdf

Sako, kaip tik šiomis dienomis municipaliniai pareigūnai vykdo šunų medžioklę. "Ei tu, ateini čia. Nu kaip tu čia dabar atrodai, nu kaip čia apsirengei? Kokios veislės šuo? a kodėl be namordnyko?" ir surašo protokolą.