Tema: Re: suns registravimo dokumentai?
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-28 23:43:30
O galima pasikonsultuot? Gyvenu rajone, taciau kartais atvaziuoju i Vilniu
su savo shuneku pasivaiksciot po miesta. Tipo man irgi registruotis? O jei
ne - nubaus? Aha - tuoj viska mesiu ir begsiu savo kruvina chirika
atidavineti. Nes jei mane uz tai bandys pratraukt, pries kita patoda
Litexpuos'e rinksiu 112 ir reikalausiu visus nubaust, kaip vedziojancius
viesoje vietoje neregistruotus shunis.