Tema: Re: Nusikase iki krauju
Autorius: Bone Daddy
Data: 2013-07-24 20:40:11
Reikia padaryt tyrimus, o ne spėliot iš lubų. "rimtų bėdų nemato". . . hm m m . Tai tegu mato nerimtas.

   Yra tokių veterinorių, pagal kuriuos viskas nuo alergijos. Pav. Chemijos pr. Kaune.

Eit reikia ne pas kitą ar dar kitą, o tiesiai į Vet Akademijos gydyklą.

    jeigu spėliot, gali būt paprasčiausiai nuo blusų, tiksliau, ne nuo blusų , o nuo jų lervų, kurios gyvena, knisasi po oda, išskiria visokius nuodus ir t. t.