Tema: Re: Nusikase iki krauju
Autorius: Daryuz
Data: 2013-07-09 23:09:49
identiskas atvejis buvo su uosviu vilksuniu (issikandziojo abi kojas
ties uodega, sviete balti lopai), diagnoze - alergija, priezastis -
maistas. Gydymas - atialerginiai vaistai.
Netoleruoja (vilksunis), kiaulienos, pieno, riebalu, todel reikia
ziureti kuo seri.
Yra tikrai neblogu maistu sausiaku visoku, kolega minejo, kad yra
kazkoks sausiakas, kuri reikia sudrekinti, tada jis isbrinksta ir suo su
dziaugsmu ji vanoja, tik deja pavadinimo nepamenu.
Jei prastai eda sausiaka, galima dar bandyti konservus su kosem maisyti
ir siaip bandyti ziureti koks maistas jam netinka.
O jei sunekas veislinis, tai geriausia sausas maistas, nes veisliniai
pastebeja neatsparus dvikoju maisteliui :)