Tema: Re: Nusikase iki krauju
Autorius: lllll
Data: 2013-07-02 18:04:06
Tai va, turejau panasu atveji su kate, tik maniske nuo letenu (pirstu
ypac) kaili nusigrauze. Nuveziau pas veterinorius, issamiai apziurejo,
visaip isvarte ir isciupinejo, pasake, kad greiciausiai ne parazitai,
bet paeme nuo keliu rastu spuogeliu megini, kaip ir sake, nieko nerado.
Buvo iskeltos prielaidos: stresas/nervai(laizlige) - issiklausinejo, ar
nebuvo nauju zmoniu, gyvunu, stresiniu situaciju; alergija - klausinejo
apie maisteli, ar negauna nuo stalo; parazitai - isciupinetas kailis,
keli esami spuogeliai is pirmo zvilgsnio atmesti kaip nuo pestyniu su
kitomis katemis, bet is antro pakrapstyti meginiui.
Irgi suleido vaistu tam kartui.
Atvaziavus pakartotinai kitas veterinorius (panasu, kad vakarais jie
dirba rotacijos principu) bande is karto isiulyti raminanciuosius
(pirmasis veterinorius minejo, kad gali buti, jog juos pasiulys,
zoleliniai), bet atsisakiau tuo tarpu - pastebesiu, jei toliau
graus/laizys, tada pasidomesiu daugiau.
Alergijos klausimas mums atkrito, nes ta pati 15 kg maisto maisa kemsa
kelintas menesis, pasaliniu uzkandziu nedaug - peles, pauksciai,
grietine, vienas kitas kasnis zalios mesos, taip pat, nors ir draudziu,
namiskiai kelis kasnius ir keptos ar kitaip apdorotos mesos isiulo.
O sunys, girdejau, gana jautrus baltymu pertekliui - todel siuloma
neleisti sunims esti kaciu maisto, kuris yra daug baltymingesnis,
alergijos atveju pirmiausia keisti i maziau baltyminga maisteli.
O siaip girdejau, kad sunims kuri laika neest nieko labai blogo... kai
isalksta, viska eda.
O del tyrimu - paciam spresti, as aprasiau, kaip maniskiai veterinoriai
elgesi. As asmeniskai keisciau, jei nieko nepasidomejes daugiau diagnoze
pasake, bet jei pasiklausinejo, tai gal ir tiesa...

lllll