Tema: Re: Norime šuns, kokią veislę pasirinkti?
Autorius: Daiva D.
Data: 2013-07-15 19:07:35
Man tai dobermanas neatrodo labai geras pasirinkimas. Gražūs šunys, ir ne vieną esu mačiusi kaip tik tokio charakterio kaip jums reikia - draugiški vaikams, judrūs, protingi. Bet... nei kiek ne mažiau esu mačiusi ir agresyvių isterikų.
Gal bokseris geriau? Juo labiau, kad jau esate turėję, pažįstate veislę, o ir jūsų norus atitinka (ir tik nereikia sakyti, kad seilėjasi, čia gėlytės... va Bordo dogas tai taip :))))
O karpyti ausis, uodegas vien tik tam, kad Jūsų žmonai būtų gražiau, tai uždrausta. Jau seniai.