Tema: Re: Norime šuns, kokią veislę pasirinkti?
Autorius: Era
Data: 2013-07-15 11:14:26
Niufaundlendas ir tik niufaundlendas :) Esu sios veisles fanatike. Pries tai
turejau 4 sunis.
1. Draugiskesnio suns ir labiau mokancio elgtis su vaikais nerasite.
Ismoksta but labai atsargus net ir su kudikiais. Labai smagiai padeda ismokt
vaiksciot maziesiems. Geresnio ramscio nera, kailis ilgas, patogu laikytis
ir papest.  Tai nepamainomas vaiku draugas. Aukle.
2. Suo pakankamai sargus, saugo teritorija, be reikalo neloja. Jei einant su
retriveriu gali tiketis gaut i nosi, tai cia bukit ramus, esant rimtam
pavojuj pamatysit ko nemate :) Du kart gyvenime esu macius savo niufuke
pasisiaususia ir burzgiancia baisiau negu traktorius. O jai jau 12 metu !
3. Be galo gina vaikus. Joks svetimas tiesiog neprieis prie vaiko, nes
uzstoja savo kunu. Be zodziu. Kartais ir uosvei sunku paimt ant ranku mazyli
, jei nekelia didelio pasitikejimo.
4.Gyvenant name lengvesnis valymo procesas, sunkiausia valyt trumpaplaukiu
serelius. Turejo zentas rotveileri, tai jau zinau ka reiskia valyt tuos
spyglius.
5. Intelektualus suo, supratingas. Perskaitykit Avyziaus Bardo nuotykius ir
zygius, dabar isleido pegaso leidykla. Pagautas niufaundlendo charakteris.
6.Nera hiper aktyvus, netinka zygiams su dviraciu, tikrai sugadinsit
sanarius, versdami niufaundlenda vytis dvirati. Tai plaukikas, ejikas,
risnojantis palengva suo. Istvermingas palydovas einant pesciomis, plaukiant
plaustais, vaziuojant. Nelis su kamuoliuku kaip vilksunis, kad turi su juo
pastoviai zaist. Jis zinos, kada prie jusu prieit pazaist, kada tiesiog
atsigult prie koju.
7.Seilojasi, jei valgydami ipratinsit prie kasneliu - turesit balute. Jei
zinos kad nieko negaus, tai ir nesiseilos :)
Tikrai ne kiekvienam tinkantis suo. Turintis savo nuomone, zinantis savo
verte.