Tema: Re: Norime šuns, kokią veislę pasirinkti?
Autorius: Era
Data: 2013-07-15 12:15:32
Jo, nemazas sunekas :) Gyvenu bute ir duru kartais nerakinu. Maniske neloja,
net jei ir paskambina kas skambuciu. Karta skambutis i duris. Kol nusivaliau
rankas, susiruosiau atidaryt, girdziu kazkas atidare duris ir skubus
zingsniai zemyn laiptais... Sulota nebuvo nei karto :) Suo stovejo
kraipydamas galva ir nesuprasdamas ... Nu ko cia kazkas taip mikliai pabego?