Tema: Re: shonkawliookai... (kb)
Autorius: Povilas
Data: 2013-04-22 19:29:43
As kai nustojau valgyti mesa,nustojo gamintis fermentai,sugebantys padeti
suvirskinti mesa.Ir jeigu suvalgau maziuka gabaliuka mesytes,neuzgerdamas jo
snapsu ar kitu alkoholiu,buna ziaurus pypiec!
Tai vat dabar idomu kaip cia taip greitai pasikeite mano virskinimas,o
vilkui vs suniui tai vyksta tukstantmeciais :)