Tema: Re: shonkawliookai... (kb)
Autorius: unce
Data: 2013-04-08 14:47:46
per geru maistu šeri, jame nėra kviečių ir krakmolo, todėl šuo ir nepriauga
lašinių kaip kaimynų :)

"ALORA"  wrote in message news:kjts23$77v$1@trimpas.omnitel.net...

aš irgi manau, kad ten sixpackas pas jį :)
Vokietijoj mėsos biškį brangios... 2-3 eur porcija turbūt būtų. Bet netyčiom
išknisau šunų ir kačių mėsininką, tik nete kainų nėra, bet jei patys ir
sausiaką gamina. Reiks pažiūrėt, kas ten per stebuklai :)

"Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message
Nu as ne specas, bet pagal mane tai suo kaip suo.
Tarpukitko i maniski laaabai panasus, tik maniskis jau 2.5 metu.
Mes ant LT zemes tai perkam susaldytas skerdienos atliekas is vet. vaistines
ir maisosm su kose. Tos atliekos kainuoja 2-3Lt/kg.
Betgi velgi nezinau kaip jusiskiui o musiskiui buna valgadieniai ir
nevalgadieniai, taigi nesukam sau del to galvos. kai nori paeda ir ramu.

Kaimynkai aisku reiktu galva gydyt, bet gi psichiatrai turbut nevaziuoja
paskambinus, reikia, kad agresyvi butu.