Tema: Re: shonkawliookai... (kb)
Autorius: ALORA
Data: 2013-04-11 12:25:55
dar vienas klausimas, dėl tų sūrių - ar nieko tokio, kad aš jų duodu, ar
visgi geriau nereikia? Ar visgi kartais reikia? :)
Kažkada buvai davus nuorodą apei šunų maitinimą natūraliai, ten parašyta,
kad maitinti reikia arba natūraliai, arba kombikormu. Mūsų veterinorius
sako, kad nevalgų šunį galima 2 dienas per savaitę šerti natūraliu maistu, o
kitas - kombikormu. Ar gali būti tai teisybė? :) Nes toks variantas mums
būtų įmanomas

"Daiva D." <ddaiva@kas.kur> wrote in message
Šito šuns kondicija normos ribose. Labiau į liesumą, bet pagal jo amžių tai
normalu.
Pagal krūtinės apimtį ir svorį tai jau standartinis taksas.
Čia va irgi kolegos taksistai dejuoja dėl liesų šunų
http://taksuforumas.puslapiai.lt/viewtopic.php?t=1238

Atsimenu, vos neapsiverkiau, kai Anri būdamas panašaus amžiaus nukeliavo į
savo pirmąją parodą, o teisėja italė ir trys vertėjos apstojusios mane barė,
kad šunį reikia gerai šerti  o juk kiek bešersi, jis vis tiek paslėps
šonkaulius tik sulaukęs kokių 3 metų. Dabar jam 11 metų, ir labai
džiaugiuosi, kad ne per storas, ne per liesas, judrus.
Kiekvienam šuniui viršsvoris labiau kenkia negu liesumas, o taksui – ypač,
dėl stuburo išvaržos rizikos.
Gal veterinaras teiktųsi parašyti raštą, kad šuns kondicija normali, ir
reikia vengti nutukimo? Galima būtų pakišti kaimynei po nosim
O jei kaimynė priekabiaus dėl per ilgų nagų, tai ko gero bus teisi