Tema: Re: Paralyžuota šikna
Autorius: Povilas
Data: 2012-11-01 23:13:58
Mano katinui ,po kazkurio tai is sodo kaimynu pykcio priepuolio, buvo
atsiskyres dubuo  nuo stuburo,nutraukti raisciai ir suskaldytas meniskas.Na,
ir sutvarke viska ir gan nebrangiai.Kita syki,pats katinas kazko nepasidalno
su mieganciu musu paciu suniu, ko pasekoje apatiis zandikaulis luzo 2
vietose ir dar kazkas su virsutiniu atsitiko ir vel viska sutvarke ir vel ne
perbrangiausiai.Todel apie veternorius neturiu blogos opinijos.