Tema: Re: Paralyžuota šikna
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-10-31 13:28:33
Pirmiausiai tai nežinom kiek tas katinas senas - gal jam tik kokie 10 metų. Antra, normalus veterinaras nesiūlys ekstremalių metodų. Jei refleksai ne visiškai dingę, visai realu, kad užteks priešuždegiminių kurso, po kurio drąsiai pratemps keletą metų. O gal ir ne. Bet tą gali nustatyti tik normalus veterinaras, atlikęs apžiūrą, o ne newsai. Normalus šeimininkas, keletą metų augindamas gyvūną, jau turėtų ir pats žinoti, kurie veterinarai normalūs, kurie nelabai.