Tema: Re: Paralyžuota šikna
Autorius: ALORA
Data: 2012-10-31 17:11:48
kalbėjau apie Vokietiją. Čia visus pasiryžę pjaustyti, bo kiekvienas turi įrangą ir ji turi būti rentabiliai
išnaudojama. Kai rinkomės veterinarą žiūrėjau, kad neturėtų operacinės...
Dėl katino - greičiausiai vis tiek kažkokia trauma, gal net iš seniau . Arba šviežia, nes senstančios (po 10 metų) katės
sąnariai tampa ne tokie lankstūs, prasčiau amortizuoja, ji nebegali taip tiksliai šokinėti, kaip anksčiau. Yra toks
atverčiamojo lango sindromas' pas kates. Gal lietuviškai ir kitaip vadinasi, vok. Kippfenstersyndrom. Pavadinimą gavo
nuo gan dažnų atvejų, kai katės įstringa ir ilgesnį laiką pabūna atverčiamo lango tarpe. Iš esmės jokių matomų
mechaninių pažeidimų nebūna, bet būna neurologiniai. ir pagrindinis požymis - užpakalinių letenų nevaldymas, ta prasme,
negalėjimas ant jų stovėti (refleksai būna išlikę ir netgi uodegą katė judinti gali). Šis sindromas gali pasireikšti ir
kitu būdu gavus panašų pažeidimą, ne tik atverčiamame lange. Be abejo, reikia kreiptis į veterinarą ir kuo greičiau