Tema: Re: Nutrivet maistas
Autorius: Ruta
Data: 2012-08-11 21:50:37
Nu gerai, pažiūrėjau sudėtį - tikrai be GRŪDŲ.

Bet praktiškai tai pakeista žirniais, bulvėmis ir visa krūva kitų
daržovių (morkų, moliūgų, špinatų ir dar kita). Ar tai galų gale iš
tikrųjų katei sveikiau, nei ryžiai - nu ą aš žinau... Neturiu jokio
rimto pagrindo tai teigti, galiu tik tikėti gamintojo teigimu. Beje,
pats gamintojas truputį "muilina", nes aiškina, jog "vietoj grūdų su
gliutenu, kurių deda kiti gamintojai, jų maiste antioksidantai iš
daržovių". Pirmiausia, nei kukurūzuose, nei ryžiuose gliuteno nėra (čia,
žinoma, kalbam apie geresnius maistus, o ne apie tuos, kuriuose tiesiog
"grūdų produktai), antriausia - ką bendro tai turi su antioksidantais?

Nesakau, kad blogas tas jų maistas, bet kad kažkoks nepalyginamai
ypatingas - nežinau... :)