Tema: Re: Nutrivet maistas
Autorius: IksEr
Data: 2012-08-10 17:22:31
"Daiva D." <ddaiva@mailasnetikras.lt> wrote in message
news:k029ll$rf9$1@trimpas.omnitel.net...
> Širdies reikia duoti, ir bus to taurino.
<..>
> Taip jau yra, kad auginant gyvūną, neišvengiamai reikia turėti žinių.
> Žinios apie mitybą nėra paslėptos po devyniais užraktais. Ingredientų
> surasti nesunku, ir laiko tai užima ne taip jau daug. Ypač kalbant apie
> katę ar nedidelį šunį.

Aš apie tai ir šnekėjau, kad reikia žinių. Ne kiekvienas jų turi, o ir turi
noro ieškoti. Maišyt vienokią mėsą, kitokią, parinkt proporcijas, skaičiuoti
dalis, kad ko nors nepritrūktų, papildyti maistą kitomis medžiagomis.

Kalbant apie žinias po devyniais užraktais - o čia kokiomis iš jų remtis?
Tomis, kur galima rasti internete, kad ir tose pačiose supermamose, ar visgi
mokslinėse publikacijose, kurios pagrįstos tyrimais? Ar pasiimti standartinę
knygutę, kuriose sudėliotos visos lentelės su maitinimo normomis (ir kurios
skaičiuotos pagal biglį, kaip standartinį šunį), ir kuriomis remiasi dauguma
maistų gamintojų?

> Sausi pašarai apskritai yra blogis :) Grūdiniai - didesnis blogis, mažiau
> grūdų turintys - mažesnis, bet esmės tai nekeičia, deja.

Vadovaujantis tokia logika visi turėtų išvažiuoti į kaimus, kur grynas oras,
patys augintis ekologinį maistą ir taip gyventi (aš jau nekalbu apie puikų
žinojimą, kokie produktai tinka konkrečiam individui ir kaip tinkamai
susireguliuoti racioną). Nes šiuolaikinis gyvenimas - taip pat yra blogis,
deja.

Tad nors palaikau visus RAW ir BARF mitybos propaguotojus, bet realybėje tik
labai maža dalis žmonių gali sau tai leisti. Taip, šios mitybos kontekste
sausas maistas yra blogis. Tačiau standartinės augintinių mitybos kontekste
(kuomet didžioji dalis savininkų savo augintinius šeria maistu nuo stalo),
geras sausas maistas nėra jau tokia didelė blogybė, kaip kad bandoma
nupaišyti. Net jei jame didžiosios dalies nesudaro mėsa.

R.