Tema: Re: Nutrivet maistas
Autorius: IksEr
Data: 2012-08-10 17:27:54
Va kaip tik šią savaitę būnant Latvijoje teko išgirsti idomią vietinę
nuomonę, kad Acana labiau premium, o ne superpremium klasės (juolab, kad tai
to pačio gamintojo maistai).

Šiaip reikia žiūrėt konkrečiai, kas tinka ir patinka konkrečiam gyvūnui.
Pvz., mano katės išbrokavo (ir atsisakė ėsti) tiek Orijen, tiek Acana... Bet
šiaip pritariu, abu tikrai ne patys prasčiausi maistai ir yra geras
pasirinkimas.