Tema: Re: Kraikas katems i unitaza
Autorius: Levas
Data: 2011-12-05 17:58:19
bet tai kaip ironija.... CELOFANAS suyra. Siuolaikinis ekologinis siuksliu maiso POLITELENAS/POLIPROPILENAS irgi suyra... Tik pats tikrasis, permatomas, grynasis POLIETILENAS nesuyra (per 10 metu ir daugiau...)

http://en.wikipedia.org/wiki/Cellophane

citata: "cellophane itself is 100% biodegradable"

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt