Tema: Re: Kraikas katems i unitaza
Autorius: Ruta
Data: 2011-12-04 16:05:15
Am 04.12.2011 14:01, schrieb Shlipsas:
> Matai klausiu todel kad pardavejas gulasi kryzhium ant zemes ir
> irodineja, kad jo preke pilt galima.
> ps: niekada nepildavau, todel ir nesidomejau kokios sudeties kraika
> galima pilt o kokios ne :)

O va su tuo pylimu i klozeta man is viso nelabai aisku.... Nes Lietuvoje
pardavejai itikinejo bent keliais skirtingais atvejais, kad ju
parduodama kraika galima pilti i klozeta.

Isklausinejus vieno pardavejo Vokietijoj, man jis aiskino, kad is
Vokietijos rinkoj esanciu kraiku _NE VIENO_ tikrai jokiu budu negalima
pilti i klozeta, o bet taciau yra keletas rusiu, kuriuos galima
kompostuoti (ir tai butent tos rusys pjuvenu pagrindu, kurias Lietuvoj
atseit galima nuleidinet).

Galvojat logiskai, tai bet koks sukrintantis kraikas tikrai netinkamas,
o del to pjuveninio... Nu nezinau, man atrodo, kad nera labai sveika
visoms instaliacijoms, siaip jau kanalizacijos sistema gi pjuvenoms
nenumatyta.